سوگواره عکس «شاهدان حسینی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3840752
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

سوگواره عکس «شاهدان حسینی» در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری سوگواره عکس «شاهدان حسینی» خبر داد و گفت: علاقمندان باید نسبت به تهیه و ارسال عکس از اجتماع بزرگ عاشوراییان اقدام کنند.

سوگواره عکس شاهدان حسینی در یزد برگزار می شودبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ عاشوراییان امسال در روز هفتم محرم مصادف با ۱۶ شهریورماه برگزار می‌شود اظهار کرد: سوگواره عکس شاهدان حسینی با محوریت این گردهمایی با شکوه برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند در دو بخش اصلی با دوربین حرفه‌ای و بخش همگانی با عکاسی موبایلی در این سوگواره شرکت کنند.

جوادیان زاده تاکید کرد: تصاویر ارسالی حتماً باید در تاریخ و محل برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان تهیه شده باشد و عکس‌های مربوط به سایر مراسم یا گردهمایی‌های سال‌های گذشته مورد داوری قرار نمی‌گیرد.

مدیرکل ارشاد استان یزد بیان کرد: مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه تا ۲۸ شهریورماه جاری است و علاقمندان باید آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی yazd.photp.njo@jmail.com ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه به سه اثر برگزیده در هر بخش جوایزی اهدا می‌شود، افزود: نمایشگاهی نیز همزمان با اربعین حسینی از آثار ارسال شده به دبیرخانه این سوگواره برپا خواهد شد.

جوادیان زاده یادآور شد: این سوگواره با همکاری اداره ارشاد استان یزد، انجمن عکاسان استان یزد و دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران برگزار می‌شود.

یادآور می‌شوداجتماع بزرگ عاشوراییان استان یزد روز شنبه ۱۶ شهریور از ساعت ۱۷ در حسینیه امیرچقماق آغاز می‌شود.

انتهای پیام

captcha