جایگاه هیئت‌های مذهبی در گام دوم انقلاب تبیین می‌شود
کد خبر: 3844063
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
در نشست والعصر حوزه هنری یزد؛

جایگاه هیئت‌های مذهبی در گام دوم انقلاب تبیین می‌شود

گروه فرهنگی- رئیس حوزه هنری استان یزد از برگزاری ششمین جلسه سلسله نشست‌های «والعصر» خبر داد و گفت: در این نشست جایگاه هیئت در گام دوم انقلاب تبیین و بررسی می‌شود.

ششمین جلسه از سلسله نشست‌های «والعصر» و تبیین جایگاه هیأت در گام دوم انقلابمحمدصادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد در خصوص سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی اظهار‌ کرد: جایگاه هیئت در گام دوم انقلاب در ششمین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» در حوزه هنری یزد تبیین و بررسی می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: به مناسبت ماه محرم و نقش هیئات مذهبی در جامعه، ششمین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع تبیین جایگاه و نقش هیأت در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد کارشناس مذهبی در این نهاد برگزار می‌شود.

کوچک‌زاده با بیان اینکه هیئت یک رسانه تأثیرگذار و از بزرگ‌ترین تشکل‌های مردمی در جامعه است افزود: هیئت‌های مذهبی با توجه به ظرفیت‌های فراوان و سرمایه اجتماعی بالا می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در تبیین و ترویج بیانیه گام دوم داشته باشند.

وی تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه را از اهداف برگزاری این نشست‌ها بیان‌ کرد و ادامه داد: این نشست دوشنبه اول مهرماه سال جاری، ساعت 19 با حضور جمعی از طلاب، روحانیون، هنرمندان، فعالان فرهنگی، پژوهشگران و علاقه‌مندان در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود این نشست با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان برگزار می‌شود و تاکنون در این سلسله نشست‌ها به مسائلی در خصوص تمدن نوین اسلامی از منظر ثقلین و رسالت ما، تمدن نوین اسلامی تعریف مولفه‌ها و رسالت ما، رسالت انقلاب خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی و تبیین عصر قرآنی جدید پرداخته شده‌ است.

انتهای پیام

captcha