برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» اجرا می‌شود
کد خبر: 3846215
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل گفت: برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» در استان اجرا می‌شود.

برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، روز گذشته، هشتم مهرماه در نشست شورای هماهنگی روز جهانی و هفته ملی کودک در کانون استان اردبیل، اظهار کرد: کانون پرورش فکری از متولیان اصلی کودک و نوجوان است و نهاد‌ها و سازمان‌های دیگری نیز نقش بسیار حیاتی در شکل‌دهی به شخصیت علمی، فرهنگی و رشدی این نسل ایفا می‌کنند.

وی با تبیین اهداف، برنامه‌ها و ایام پیشنهادی هفته ملی کودک، افزود: هدف این نشست مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌های مورد نظر در این حوزه با محور قرار دادن شعار «آینده را باید ساخت»، است.

رئیس شورای هماهنگی روز جهانی و هفته ملی کودک استان اردبیل با تأکید بر اهمیت جایگاه کودک به‌عنوان سرمایه، تصریح کرد:‌ باید برنامه‌های این هفته به شکلی مناسب و گسترده برگزار شود.

احدزاده با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک بیان کرد: مقرر شد در اسرع وقت برنامه‌های مربوط به هفته ملی کودک برای تجمیع و پرهیز از موازی‌کاری‌ها توسط نهاد‌های مربوطه به اداره‌کل کانون استان ارسال شود.

همچنین شفیع شفیعی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، از حاضران خواست برنامه‌ها و دیدگاه‌های دستگاه‌های مربوطه را ارائه دهند.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha