برگزاری همایش و نمایشگاه نستعلیق‌نویسان معاصر ایران
کد خبر: 3848125
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

برگزاری همایش و نمایشگاه نستعلیق‌نویسان معاصر ایران

گروه هنر ــ انجمن خوشنویسان ایران و شعبه تهران بزرگ با همکاری فرهنگستان هنر به مناسبت هفته خوشنویسی همایش و نمایشگاه بزرگ نستعلیق‌نویسان معاصر ایران را برگزار می‌کنند.

برگزاری همایش و نمایشگاه نستعلیق‌نویسان معاصر ایرانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انجمن خوشنویسان تهران؛ غلامرضا سپهری، رئیس انجمن خوشنویسان شعبه تهران بزرگ گفت: افتتاحیه این مراسم روز جمعه ۱۹ مهر از ساعت ۱۶ در مجموعه فرهنگی آسمان برگزار خواهد شد و استاد غلامحسین امیرخانی رئیس شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: در بخش نمایشگاهی این رویداد هنری، بیش از ۱۵۰ اثر از نستعلیق نویسان تراز اول کشور در دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. نمایشگاه بزرگ نستعلیق‌نویسان معاصر تا ۲۷ مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندکان خواهد بود.

انجمن خوشنویسان ایران روز ۲۱ مهر را به عنوان روز ملی خوشنویسی مطرح کرده است و این انجمن از روز ۲۱ تا ۲۸ مهر با برپایی برنامه‌های متنوع، هفته خوشنویسی را نیز برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه بزرگ نستعلیق نویسان معاصر ایران به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، نبش خیابان فیروز کوه، شماره ۴۷-۴۹ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۲۷۵۱۷۶۳ - ۲۲۷۵۱۷۵۶ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام
captcha