۳۰۰ برنامه ویژه ۱۳ آبان در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3852670
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

۳۰۰ برنامه ویژه ۱۳ آبان در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، ۳۰۰ برنامه بصیرتی، معرفتی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

300 برنامه ویژه 13 آبان در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی یزد، امروز، 4 آبان ماه در جلسه کمیته فضای مجازی مراسم ۱۳ آبان در محل صداوسیمای مرکز یزد اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، 300 برنامه بصیرتی، معرفتی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

زارع افزود: این برنامه‌ها به صورت مردمی در مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های‌ علمیه، مساجد و دستگاه‌های اجرایی با همکاری تشکل‌ها وعموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، پویش‌های استکبارستیزی، اجرای سرود و تئاتر خیابانی، برپایی کارگاه نقاشی و کاریکاتور، اعزام مبلغ به مدارس و مراکز دانشگاهی، برگزاری نمایشگاه عکس و مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

زارع بیان کرد: ستاد برگزاری ۱۳ آبان در تمام شهرستان‌ها در قالب ۱۳ کمیته مختلف با همکاری مراکز فرهنگی از مدت‌ها قبل فعالیت خود را جدی آغاز کرده و ادامه دارد.

حجت‌الاسلام صداقت کشفی، قائم مقام صدا و سیمای یزد نیز در این نشست به اهمیت روز ملی مبارزه با استکبارجهانی اشاره کرد و بر همکاری رسانه‌ها در پوشش این مراسم تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha