زنگ استکبارستیزی در مدارس یزد نواخته می‌شود
کد خبر: 3852721
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱

زنگ استکبارستیزی در مدارس یزد نواخته می‌شود

گروه اجتماعی ــ جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس استان گفت: زنگ استکبارستیزی در روز 12 آبان‌ماه در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد.

زنگ استکبارستیزی در مدارس یزد نواخته می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد 4 آبان ماه در نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت 13 آبان با مرور وقایع تاریخی 13 آبان اظهار کرد: فصل مشترک همه وقایع 13 آبان در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ظلم ستیزی و آمریکا ستیزی است.

زارع از آغاز راهپیمایی یوم الله 13 آبان از ساعت 8:30 روز دوشنبه 13 آبان در یزد خبر داد و افزود: این راهپیمایی با شعار محوری استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول آمریکا از دو مسیر به سمت چهارراه شهدا و حسینیه امیرچقماق برگزار می‌شود.

وی در خصوص این مسیرها گفت: مسیر اول از میدان شهید بهشتی، خیابان امام (ره) به طرف میدان شهدا خواهد بود و مسیر دوم از چهارراه بعثت، خیابان قیام و چهاراه شهدا در نظر گرفته شده است .

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به برگزاری زنگ استکبارستیزی در مدارس استان اشاره کرد وگفت: زنگ استکبار ستیزی نیز در روز 12 آبان در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد .

انتهای پیام
captcha