یادبود شهید «جمال طهماسبی» در نوزدهمین کرسی تلاوت اسلامشهر + فیلم و عکس
کد خبر: 3852887
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

یادبود شهید «جمال طهماسبی» در نوزدهمین کرسی تلاوت اسلامشهر + فیلم و عکس

گروه جلسات و محافل ــ نوزدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم شهرستان اسلامشهر شامگاه سوم آبان‌ماه در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، نوزدهمین محفل قرآنی مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده، به یاد شهید ورزشکار جمال طهماسبی برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برپا شد، ابتدا یونس شاهمرادی، قاری نوجوان اسلامشهری به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه نیز مسعود نوری، قاری ممتاز قرآن کریم تلاوت کرد که با استقبال فراوان حضار نیز روبه‌رو شد. همچنین، در بخش بعدی این محفل قرآنی نیز برنامه همخوانی قرآن توسط حمید رحیمی، مجری برنامه اجرا شد.

اجرای گروه سرود ثامن شهرستان اسلامشهر نیز از دیگر برنامه‌های کرسی تلاوت این هفته مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر بود که این برنامه نیز استقبال مسئولان و حضار در مراسم را به همراه داشت.

در ادامه، برنامه تجلیل از خانواده و همسر شهید طهماسبی با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر ازجمله امین اسدی، رئیس شورای فرهنگی شهرستان، فدایی، قائم‌مقام شورای فرهنگی، سالاریان، رئیس شورای اسلامی شهر، ارمیان، رئیس اداره ورزش و جوانان و حجت‌الاسلام مرادی، امام جماعت مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی می‌توانند به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha