بانوان پژوهشگر یزدی شناسایی می‌شوند
کد خبر: 3854172
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

بانوان پژوهشگر یزدی شناسایی می‌شوند

گروه معارف ــ معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد تربیت پژوهشگر فعال از بین بانوان را هدف از ایجاد مرکز پژوهشی حکمت برشمرد و گفت: افرادی در این زمینه فعال خواهند بود که دغدغه دین را داشته باشند.

فبه گزارش ایکنا از یزد، کاظمی، معاون پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین (ع) یزد عصر روز شنبه، 11 آبان ماه در آیین افتتاح مرکز پژوهشی حکمت اظهار کرد: این مرکز چند ماهی است که فعالیت خود را آغاز کرده به نحوی که مطالعه خانواده را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند برای اینکه جامعه ما را تضعیف کند تدین انقلابی خانواده را مورد هدف قرار داده و تقویت خانواده می‌تواند در این زمینه مثمر ثمر باشد و در این راستا به تربیت انسانی تراز انفلابی تزدیک می‌شویم.

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد افزود: مرکز پژوهشی حکمت فعالیت خود را با اولویت سه ضلع کودک، والدین و مربیان آغاز کرده است و در این راستا طلاب مستعد شناسایی و کارگروه‌هایی تشکیل شد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی یزد از انجام مطالعات بر روی مادران باردار خبر داد و گفت: همچنین طرحی در پایه‌های 7، 8 و نهم دوره متوسطه ویژه دانتش آموزان در حال اجرا داریم.

کاظمی ادامه داد: بحث آسیب‌شناسی جرم و جنایت زنان با همکاری دادگستری نیز در دستور کار این مرکز قرار گرفته که ان شاءالله به مرحله اجرا خواهد رسید.

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین (ع) یزد با اشاره به اینکه هدف از ایجاد این مرکز تربیت پژوهشگر فعال و موفق از بین بانوان است بیان کرد: خط قرمزی در این زمینه در نظر گرفته نشده است و آنچه مهم است افرادی که در این زمینه فعال خواهند بود که دغدغه دین را داشته باشند.

کاظمی با اشاره به اینکه امید است با ایجاد این مرکز وحدت بین حوزه‌ها در سطح استان تقویت شود گفت: متاسفانه وحدت حوزه و دانشگاه در حد شعار است و به صورت جدی دیده نشده است و امیدواریم در این زمینه بتوانیم قدمی هر چند کوچک برداریم.

انتهای پیام
captcha