افتتاح سه طرح عمرانی در امامزاده سیدابوالقاسم(ع) نیشابور
کد خبر: 3854197
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

افتتاح سه طرح عمرانی در امامزاده سیدابوالقاسم(ع) نیشابور

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با دهه وقف سه طرح عمرانی در آستان متبرکه امامزاده سیدابوالقاسم(ع) اسحاق‌آباد زبرخان واقع در شهرستان نیشابور افتتاح شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با دهه وقف سه طرح عمرانی در آستان متبرکه امامزاده سیدابوالقاسم(ع) اسحاق‌آباد زبرخان شهرستان نیشابور افتتاح شد.
این طرح‌ها شامل زائرسرا، سه واحد تجاری و خانه عالم با مجموع مساحت ۲۹۵ مترمربع و هزینه ۳۲۰ میلیون تومان با کمک خیرین و اهالی اسحاق‌آباد ساخته شده است.
آستان متبرکه امامزاده سید‌ابوالقاسم(ع)، از نوادگان امام موسی کاظم(ع) در کیلومتر ۲۵ محور نیشابور به مشهد واقع در اسحاق‌آباد زبرخان با امکانات رفاهی میزبان زائران و مسافران است.
رونمایی از کاشی‌کاری نمای آستان متبرکه امامزاده سیدحبیب(ع)
همچنین به مناسبت دهه وقف از کاشی‌کاری نمای آستان متبرکه امامزاده سیدحبیب(ع) روستای حاجی‌آباد زبرخان با حضور بخشدار زبرخان، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان نیشابور و جمعی از مردم و مسئولان رونمایی شد.
نماکاری این مکان متبرکه به مساحت ۱۲۰ مترمربع با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین و همکاری اهالی حاجی‌آباد انجام شده است.
آستان متبرکه امامزاده سید حبیب(ع) از نوادگان امام موسی کاظم(ع) در روستای حاجی‌آباد زبرخان در فاصله ۲۵ کیلومتری محور نیشابور به مشهد با ۱۵ مکان اقامتی مستقل به زائران و مسافران خدمات می‌دهد.
حسن نجم الشریعه
 
انتهای پیام
captcha