نشست‌های شبکه همکاران انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3854429
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸

نشست‌های شبکه همکاران انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به منظور هم‌اندیشی و هم‌افزایی بین نخبگان و فعالان عرصه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی، دانشگاهی و ... نشست‌های شبکه همکاران انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

برگزاری نشست های شبکه همکاران انقلاب اسلامی در استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 12 آبان در نشست شبکه همکاران انقلاب اسلامی با گرامی داشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرده هر جا که به توانایی‌های خود متکی بوده زودتر به اهداف خود رسیده است.

وی با بیان اینکه دشمنان هیچگاه از توطئه بر علیه ملت ایران دست بر نخواهند داشت افزود: در طول سال‌های پس از انقلاب فقط نوع توطئه و حربه دشمنان تغییر کرده است که هر بار ملت ایران با بصیرت و تحت رهنمودهای ولی فقیه توانستنه اند بر این توطئه‌ها غلبه کنند.

نجیمی با اشاره به تغییر مدیریت سازمان و به دنبال آن تغییر در برنامه‌ها و رویکردها گفت: بنا به مطالبه مقام معظم رهبری در حکم انتصاب ریاست جدید سازمان تبیین و عرضه‌ی فکر، فرهنگ و معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در ادبیات و روش‌ها و رصد و مقابله‌ی هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی و تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان دین و انقلاب و کشور به عنوان دو رسالت اساسی این سازمان در نظرگرفته شده است.

وی تصریح کرد: در جهت تحقق این رسالت‌ها و ایجاد ارتباط با بدنه مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و فعالان عرصه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی، دانشگاهی و ... نشست‌های شبکه همکاران انقلاب اسلامی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

نجیمی گفت: در همین راستا نشست شبکه همکاران انقلاب اسلامی استان یزد با حضور 10 گروه از شنبه 11 آبان ماه در استان آغاز و تا 13 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی مدت این سه روز نشست‌هایی با حضور روحانیون مستقر، مداحان و فعالان هیئات مذهبی، تشکل‌های دانشجویی، نهادهای فرهنگی، مدیران و کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی استان، مبلغات حوزوی و سنتی، معلمان و فعالان قرآنی، اساتید و فعالان دانشگاهی، اساتید و طلاب شاخص حوزوی و ائمه جماعات و اصحاب رسانه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در مجموع این نشست‌ها از نظرات بالغ بر 600 نفر از فعالان و مؤثرین جبهه فکری-مردمی انقلاب اسلامی در استان بهره استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مردمی کردن عرصه تبلیغ دینی، بهره گیری از نظرات و پیشنهادات فعالان و مؤثرین جبهه فکری-مردمی انقلاب اسلامی به علت نزدیکی به میدان عملیات و لمس نیازها و الزامات پیشبرد اهداف انقلاب، رسیدن به فهم مسائل مشترک بین سازمان و گروه‌های مخاطب و رسیدن به فهم و یافت راه حل‌های برون رفت از چالش‌ها و ارائه راهبردهای مطلوب برای مسائل اصلی استان از مهمترین اهداف برگزاری این نشست‌ها است.

انتهای پیام
captcha