فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری «عطر انتظار» در مازندران
کد خبر: 3854515
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری «عطر انتظار» در مازندران

گروه اجتماعی- رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «عطر انتظار» تا ۲۵ آذرماه در مدارس مازندران خبر داد.

فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری «عطر انتظار» در مازندرانمحمود تنها رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «عطر انتظار» در مدارس مازندران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار ٢٥ آذرماه است، افزود: آموزش و پرورش مازندران با همکاری بنیاد مهدویت و حوزه هنری مازندران و به منظور تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار جشنواره فرهنگی و هنری عطر انتظار را برگزار می‌کند.
رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در این جشنواره رشته‌های؛ خوشنویسی، نقاشی، شعر، دلنوشته و در رشته خوشنویسی برای مقطع ابتدایی، نگارش آیه «بَقِیَّتُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ» با خط تحریری فراخوان شد.
وی افزود: در مقطع متوسطه اول با قلم‌نی نستعلیق، نگارش آیه «وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» و برای متوسطه دوم با قلم‌نی شکسته نستعلیق نگارش آیه «وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» موضوع آثار تعیین شده است.
تنها اظهار کرد: در رشته نقاشی ابعاد اثر به دلخواه و با هرتکنیکی «آب رنگ، مداد رنگی، رنگ روغن و ...» پذیرفته است و به نفرات برتر در رشته‌های مختلف تقدیر به‌عمل می‌آید.
وی افزود این جشنواره در تمامی مقاطع در مدارس استان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی به شبکه اجتماعی٠٩١١٢٥٣٧٢٠٣ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha