انهدام باند توزیع اقلام شیطان پرستی در کرج
کد خبر: 3856478
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

انهدام باند توزیع اقلام شیطان پرستی در کرج

گروه اجتماعی- مسئول اطلاعات سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج از انهدام باند خرید و فروش لوازم شیطان پرستی در کرج خبر داد و گفت: هفت نفر از اعضای فعال این باند شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند توزیع اقلام شیطان پرستی در کرج

حسین اکبری، مسئول اطلاعات سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گزارشی مردمی دریافت کردند که فروش اقلام شیطان پرستی در سطح شهرستان کرج مشاهده شده است.
وی افزود: طی بررسی‌ها و تحقیقات میدانی صورت گرفته موفق به شناسایی 14 واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان کرج شدیم که اقدام به فروش وتوزیع اقلام گروه ضاله شیطان پرستی در بین جوانان و نوجوانان می‌کردند.
این مسئول بیان کرد: معاونت اطلاعات سپاه با همکاری تعزیرات حکومتی استان واحدهای متخلف را پلمب کرده و در این عملیات هفت نفر به عنوان متهم بازداشت و سه متهم اصلی پرونده راهی زندان شدند.
اکبری تصریح کرد: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد اعضای این باند فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی از جمله تلگرام و اینستاگرام دارند و مشتریان خود را در این شبکه‌ها شناسایی کرده و نسبت به فروش اقلامی از قبیل لباس، چکمه‌های بلند و رنگی و همچنین هدبند، سربند و دستبندهای چاپی اقدام می‌کنند.
مسئول اطلاعات سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در پایان خاطرنشان کرد: یکی از سفارشات مهم مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ، پرداختن به مسئله سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی منحط غربی است و دشمنان دقیقا حیطه فعالیت‌ خود را قشر جوان جامعه قرار داده‌اند و با اغفال آنها می‌خواهند نسل جوان را از داشته گران‌بهای فرهنگ اسلامی دور کنند و به دامان گمراهی سوق دهند.

انتهای پیام
captcha