سفر وزیر ارشاد به یزد/ اعلام برنامه‌ها
کد خبر: 3856553
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

سفر وزیر ارشاد به یزد/ اعلام برنامه‌ها

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برنامه‌های سفر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان یزد را اعلام کرد.

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به یزد/اعلام برنامه‌هامجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اعلام برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان اظهار کرد: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه، 23 آبان ماه به استان یزد سفر می‌کند.

وی ادای احترام به سومین شهید محراب در حظیره، حضور درهمایش تجلیل از کتابداران ساعت9:15 همین روز در محل سالن دانشکده حضرت رقیه (س) یزد، دیدار با هنرمندان ساعت15:30 در سالن کنفرانس اداره کل ارشاد اسلامی را از جمله برنامه‌های سفر وزیر اعلام کرد.

جوادیان‌زاده گفت: جشنواره مکتوب رضوی که با هدف جریان مستمر و پویا برای بسط و گسترش سیره و معارف رضوی در آثار مکتوب در این استان برگزار شد، ساعت19 در خانه فرهنگ صدوقی با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد و با معرفی برترین‌ها بکار خود پایان می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد حضور درجشن بهار مهربانی، ساعت20:30 در محل گذر فرهنگ و هنر (مازاریها) را از دیگر برنامه‌های وزیر در سفر به این استان برشمرد.

جوادیان‌زاده با اشاره به اینکه در روز جمعه، 24 آبان ماه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ابرکوه حضور می‌یابند گفت: حضور در روستای رییس آباد ابرکوه، بازدید از سرای نقالی و دیدار با هنرمندان ابرکوه خاتم و مروست، دیدار با بصیری، پیشکسوت فرهنگی ابرکوه از جمله برنامه‌های وی در ابرکوه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بازدید از تالار مرکزی یزد را از دیگر برنامه وی در این روز دانست و بیان کرد: حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی در سالن کوثر استانداری یزد و نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های سفر وزیر محترم در روز شنبه 25 آبان ماه است.

وی همچنین با اشاره به حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ در این استان در روز چهارشنبه، ادای احترام به سومین شهید محراب، نواخته شدن زنگ دانایی ساعت8:30 در مدرسه شاهد(حسین و فاطمه)، بازدید از کتابخانه تخصصی قرآنی، افتتاح کتابفروشی در بلوار دانشگاه، حضور در نشست فرهنگی بانوان کتابخوان، بازدید از طرح نشاط و کتاب(اتوبوس کتاب) را از برنامه‌های معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha