معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن «جامعه کار و تلاش» در یزد
کد خبر: 3857801
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن «جامعه کار و تلاش» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برگزیدگان چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان یزد در دو گروه خواهران و برادران معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقات قرآن «جامعه کار و تلاش» در یزد معرفی شدندبه گزارش ایکنا از یزد، چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان یزد به منظور ترویج فرهنگ نورانی قرآن و ایجاد نشاط اجتماعی در بین جامعه کار و تلاش و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

کلیه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های ایشان مجوز ثبت نام در این مسابقات را داشتند که بر این اساس 220 نفر آمادگی خود را برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام کردند.

در پایان این مسابقات و در بخش خواهران رشته قرائت- تحقیق فاطمه قاسمی، قرائت - ترتیل فائزه دهقان چناری، حفظ کل نرگس بیگی پور، حفظ 20 جزء فاطمه زارع پناه، حفظ 10 جزء هانیه برخورداری و در رشته مفاهیم بتول حیدری به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

همچنین در بخش برادران و در رشته قرائت- تحقیق علیرضا رحمانی، قرائت- ترتیل جواد پوربحرانی، حفظ کل امیرحسین عطارزاده، حفظ 20 جزء محسن فلاح، حفظ 10 جزء منصور گل محمدی و مفاهیم محسن اسدی موفق شدند مقام اول را کسب کرده و جواز حضور در مسابقات کشوری را به دست آورند.

یادآور می‌شود مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha