رسالت مدارس صدرا تربیت نیروی متخصص و متعهد به دین است
کد خبر: 3859286
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

رسالت مدارس صدرا تربیت نیروی متخصص و متعهد به دین است

گروه معارف ــ امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: مهمترین رسالت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت به عنوان مدارس وابسته به نهاد انقلابی و فرهنگی، تربیت نیروی متخصص و متعهد به دین برای آینده کشور است.

رسالت مداس صدرا تربیت نیروی متخصص و متعهد به دین استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد 3 آذرماه در جمع دانش آموزان آموزشگاه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت دوره اول شهرستان یزد با بیان اینکه فطرت انسان زیبایی را دوست دارد اظهار کرد: در این بین ملت ایران برای بحث زیبایی شناختی اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

وی با بیان اینکه نمونه‌های متعددی برای اثبات ویژگی زیبایی پسندی در ملت ایران وجود دارد افزود: یکی از دلایل پذیرش راحت اسلام توسط ملت ایران درک و شناخت زیبایی‌های نهفته در اسلام بود.

مدرسی بیان کرد: پذیرش انقلاب اسلامی توسط ملت ایران و پاییبندی به آن پس از گذشت چهل سال علیرغم تمام مشکلات از دیگر دلایلی زیبایی دوستی ملت ایران است.

وی با اشاره به زنده ماندن نام و یاد شهدا پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس تصریح کرد: زیبایی‌های موجود در راه ایثار و شهادت باعث شده تا ملت ایران هنوز با برگزاری یادواره‌ها، مجالس و نامگذاری معابر یاد و خاطره آن دلاورمردان را گرامی بدارند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار کرد: ملت ایران در طول تاریخ همیشه به دنبال زیبایی‌ها بوده‌اند و سعی کرده‌اند تا این لذت را به دیگر ملت‌ها هم بچشانند، در همین جهت ملت ایران پرچم مبارزه با ظلم و استکبار را در منطقه و جهان در دست گرفته است.

وی از دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور یاد کرد و افزود: نیاز امروز کشور در عرصه‌های مختلف نیروی متخصص و متعهد به دین است.

مدیر حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه تصریح کرد: مهمترین رسالت مدارس علوم ومعارف اسلامی صدرا ولایت به عنوان مدارس وابسته به نهاد انقلابی و فرهنگی تربیت نیرو برای آینده کشور است.

انتهای پیام
captcha