محرومیت‌زدایی اولویت اصلی بسیج سازندگی اردبیل است
کد خبر: 3860161
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

محرومیت‌زدایی اولویت اصلی بسیج سازندگی اردبیل است

گروه اجتماعی- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه محرومیت‌زدایی اولویت اصلی بسیج سازندگی استان اردبیل است، گفت: خدمت‌رسانی به مردم همیشه در وهله نخست حائز اهمیت بوده و کمک به نوعدوستان در مواقع بحرانی و ضروری برای ما اولویت دارد.

محرومیت‌زدایی اولویت اصلی بسیج سازندگی اردبیل استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ششم آذرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل همواره در راستای کمک‌رسانی به مردم پیشگام بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کند و هر جا که نیاز به بسیج سازندگی احساس شود، پای کار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی اولویت اصلی بسیج سازندگی استان اردبیل است، بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم همیشه در وهله نخست حائز اهمیت بوده و کمک به نوعدوستان در مواقع بحرانی و ضروری برای ما اولویت دارد که به همین منظور تمام توان خود را برای تحقق این مهم به کار خواهیم گرفت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی گفت: یک دستگاه کامیون، کمک‌های مردم نوع‌دوست استان را به مناطق زلزله‌زده شهرستان سراب انتقال داد تا در حد امکان مشکلات مردم نیازمند و آسیب‌دیده مناطق زلزله‌زده برطرف شود.

پیرجاهد تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی، دو دستگاه کامیون و یک دستگاه لودر سپاه نیز برای اجرای فعالیت‌های عمرانی به این مناطق ارسال شده و انتظار می‌رود فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به همنوعان در جامعه به یک فرهنگ نهادینه تبدیل شود تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: بسیج در تمامی شرایط سخت در کنار مردم است تا بتواند کمک حال آنان باشد و گروه‌های جهادی نیز با این هدف همیشه فعالیت می‌کنند تا بتوانند گرهی از مشکلات مردم را باز کرده و تا حد امکان مشکلات آنان را از میان بردارند.

انتهای پیام
captcha