«چتر زندگی»؛ فرصتی برای آگاه‌سازی شهروندان از معضلات اجتماعی
کد خبر: 3861205
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

«چتر زندگی»؛ فرصتی برای آگاه‌سازی شهروندان از معضلات اجتماعی

گروه اجتماعی ــ رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که توسعه اجتماعی و فرهنگی مستلزم استفاده از تمام ظرفیت‌های هنری و آموزشی است گفت: جشنواره «چتر زندگی» فرصت مناسبی برای آگاه‌سازی شهروندان در برابر معضلات اجتماعی است.

جشنواره چتر زندگی فرصت مناسبی برای آگاه‌سازی در برابر معضلات اجتماعی استبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از کمیته اطلاع رسانی جشنواره ملی تئاتر زندگی، غلامعلی سفید، رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که وظایف شهرداری‌ها از فعالیت‌ها و اولویت‌های عمرانی و خدماتی صرف به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی تغییر ماهیت داده است اظهار کرد: تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی امروزه به یکی از محورهای اجرایی در شهرداری تبدیل شده است.

وی تلاش در راستای انسجام بخشی خانواده‌ها یکی از مهمترین و اصلی ترین وظایف دستگاه های اجرایی و دست اندرکاران است، افزود: استفاده از زبان هنر یکی از راهکارهای موثر در راستای انسجام بخشی خانواده هاست.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که توسعه اجتماعی و فرهنگی مستلزم استفاده از تمام ظرفیت‌های هنری و آموزشی است، گفت: تمام افراد جامعه در قبال انسجام بینان خانواده مسئولند و باید نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام
captcha