نماز تحمیل نیست، تحصیل است
کد خبر: 3861709
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
مبلغ حوزوی:

نماز تحمیل نیست، تحصیل است

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جماعت مسجد جامع شهر آب‌بر شهرستان طارم گفت:‌ نماز تحمیل نیست، بلکه تحصیل است و اقامه نماز و عبادت همراه با تذکر و تفکر موجب تطهیر قلوب، آرامش و نشاط معنوی انسان می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اجلاس منطقه‌ای نماز با مشارکت اولیا و دانش‌آموزان در هنرستان دخترانه حجاب شهر آب‌بر روز گذشته، 12 آذرماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین فغانی، امام جماعت مسجد جامع شهر آب‌بر شهرستان طارم در اجلاس منطقه‌ای نماز که با حضور صفری، مدیر آموزش و پرورش و سایر همراهان در هنرستان حجاب آب بر، برگزار شد، اظهار کرد: نماز تحمیل نیست، بلکه تحصیل است و اقامه نماز و عبادت همراه با تذکر و تفکر موجب تطهیر قلوب و آرامش و نشاط معنوی انسان می‌شود.

در ادامه مراسم صفری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان طارم طی سخنانی گفت: در آموزش و پرورش طرح‌های مختلفی در زمینه قرآن، عترت و نماز در حال اجرا است و گرایش دانش‌آموزان به نماز موجب پیشگیری و کاهش گرایش آنان به انواع آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان دانش‌آموزی، مسابقات قرآن، عترت و نماز و درس‌هایی از قرآن که در سطح منطقه و استان و کشور حایز رتبه شده بودند، با اهدای جایزه و لوح تقدیر تجلیل شد.

مرتضی قاسمی

انتهای پیام
captcha