خانواده شهدا عالی‌ترین جلوه مقام صبر هستند
کد خبر: 3862752
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

خانواده شهدا عالی‌ترین جلوه مقام صبر هستند

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: والدین شهدا عالی‌ترین جلوه مقام صبر هستند که در برابر تقدیر الهی هیچ‌گاه شکوه و شکایتی نکردند.

والدین شهدا عالی‌ترین جلوه مقام صبر هستندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران 17 آذرماه در سفر به استان دارالعباده یزد با حضور در منزل شهیدان «محمدحسین و حسن ذاکری نژاد» از والدین این شهدای والامقام تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام کاویانی‌راد با تقدیر از صبر و استقامت خانواده شهدا اظهار کرد: والدین شهدا عالی‌ترین جلوه مقام صبر هستند که در برابر تقدیر الهی هیچ‌گاه شکوه و شکایتی نکردند.

وی افزود: كسانی كه در روز قیامت از مسلمانان و مؤمنین نزد خداوند شفاعت می‌كنند شهدا هستند و اولین کسانی که مورد شفاعت آن‌ها قرار می‌گیرند خود خانواده شهدا هستند.

کاویانی‌راد اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف اصلی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم قدرشناس و فهیم میهن اسلامی است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روحیه شهادت‌طلبی، ایمان و اعتقاد به وحدانیت خداوند متعال را از عوامل اصلی پیروزی مردم مسلمان ایران در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست.

در این دیدار والدین شهیدان «محمدحسین و حسن ذاکری‌نژاد» که تنها دو فرزند داشتند و هر دو را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردند، به بیان خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند و شهادت آنان را عنایتی از سوی حضرت حق خواندند.

یادآور می‌شود شهید محمدحسین ذاکری‌نژاد متولد 16 آبان 1345 است که در جریان عملیات محرم در منطقه موسیان براثر اصابت ترکش به سر و سینه به فیض شهادت رسید و برادرش حسن متولد 13 مهر 1348 که در تاریخ 21 بهمن 1364 در عملیات والفجر هشت در اروندرود با اصابت ترکش به سر شهادت نائل شد.

انتهای پیام
captcha