اجرای طرح «کاروان سلامت» در تفت
کد خبر: 3864447
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

اجرای طرح «کاروان سلامت» در تفت

گروه اجتماعی ــ رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفت از اجرای طرح کاروان سلامت در روستای آقابزرگی دهستان زردین و ارائه خدمات به بیش از ۷۰ نفر از اهالی این روستا خبر داد.

اجرای طرح «کاروان سلامت» در تفت/ارائه خدمات به 70 روستاییبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، جلیل کهدویی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار کرد: با هماهنگی‌های قبلی با دهیار روستای آقا بزرگی در دهستان زردین و دعوت از تیم پزشکی و داوطلبان هلال احمر، تیم کاروان سلامت شهرستان متشکل از پزشک عمومی، پیراپزشک، کارشناس تغذیه، روانشناس، تکنسین دارویی و مربی آموزشی به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به صورت کاملا داوطلبانه در روستای آقابزرگی حضور یافتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفت با بیان اینکه تیم پزشکی داوطلب این جمعیت در پایان فعالیت خود در مجموع بیش از 70 نفر از مردم روستا را به صورت رایگان ویزیت و دارو رایگان ارائه دادند گفت: همچنین توسط مربی آموزشی جهت اهالی روستا در زمینه پیشگیری از بیماری‌های عفونی و معلولیت‌های جسمی آموزش‌های لازم ارائه شد.

وی بیان کرد: بسته‌های البسه شامل لباس گرم، کاپشن و .... نیز بین مردم منطقه محروم آقا بزرگی توسط تیم کاروان سلامت هلال احمر تفت توزیع شد.

کهدویی بیان کرد: در کنار این برنامه، طرح نیابت و بازدید از خانواده بیماران نیازمند اجرا و از چند بیمار در منزل خدمات پزشکی انجام شد.

این مقام مسئول افزود: میرخلیلی بخشدار منطقه نیر هم از محل اجرای طرح بازدید به عمل آورده و ضمن ابراز خوشحالی از اجرای طرح کاروان سلامت به روستای محروم آقابزرگی از تیم پزشکی داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان تفت و دهیار روستای آقا بزرگی تشکر و قدردانی کرد .

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفت گفت: طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha