حمایت از فعالیت‌های فرهنگی موسسات خیریه در اردبیل/ به دنبال رقابت با موسسات خیریه نیستیم
کد خبر: 3864781
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

حمایت از فعالیت‌های فرهنگی موسسات خیریه در اردبیل/ به دنبال رقابت با موسسات خیریه نیستیم

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اعلام حمایت از موسسات خیریه در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مناسبی و آموزش سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: ما نه تنها به دنبال رقابت با این موسسات نیستیم بلکه تلاش می‌کنیم تا با ایفای نقش تسهیلگری، در راستای کمک به دستیابی به اهداف این موسسات گام برداریم.

حمایت از فعالیت‌های فرهنگی موسسات خیریه در اردبیل/ به دنبال رقابت با موسسات خیریه نیستیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ظهر امروز، 26 آذرماه در بازدید از موسسه خیریه ائمه اطهار اردبیل، اظهار کرد: این موسسه نقش مهمی در زمینه تامین مایحتاج مورد نیاز ایتام و خانواده‌های نیازمند داشته و اقدامات این موسسه گامی در راستای محرومیت‌زدایی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار توسط این موسسه بیان کرد: اقدامات موسسه خیریه ائمه اطهار در حوزه برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی شایسته قدردانی و ارزشمند است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های خیرخواهانه و نوع‌دوستانه کارکنان این موسسه گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مناسبی و آموزش سبک زندگی اسلامی حمایت‌های لازم را از این مجموعه انجام خواهیم داد.

ستوده با اعلام حمایت از موسسات خیریه در سطح استان تصریح کرد: ما نه تنها به دنبال رقابت با این موسسات نیستیم بلکه تلاش می‌کنیم تا با ایفای نقش تسهیلگری، در راستای کمک به دستیابی به اهداف این موسسات گام برداریم.

عزیز طلوعی، مدیر عامل موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌ها و عملکرد این موسسه اظهار کرد: با دریافت مجوز از بهزیستی این موسسه فعالیت خود را از سال 85 آغاز کرده و در راستای کمک به نیازمندان و ایتام فعالیت‌هایی در استان داشته که برای تداوم این فعالیت‌ها و اقدامات نیازمند حمایت‌های مسئولان و به ویژه مدیرکل اوقاف استان هستیم.

وی توجه به فقر فرهنگی و تلاش برای از بین رفتن آن را از رسالت‌های اصلی این موسسه دانست و بیان کرد: با برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های فرهنگی و آموزشی و نیز برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی به دنبال از بین بردن فقر فرهنگی در افراد هدف هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
captcha