شناخت اقتضائات موجود جامعه در تبلیغ دین ضروری است
کد خبر: 3865078
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

شناخت اقتضائات موجود جامعه در تبلیغ دین ضروری است

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شناخت اقتضائات موجود در بحث تبلیغ دین امری مهم و ضروری بوده که باید مورد توجه قرار گیرد و با شناخت صحیح از جامعه در حوزه مباحث قرآنی، دینی و فرهنگی اقدامات تاثیرگذاری انجام شود.

شناخت اقتضائات موجود جامعه در تبلیغ دین ضروری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 26 آذرماه در نشست با مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل، اظهار کرد: در راستای انسجام و تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سطح استان تشکیل اتاق فکر در این زمینه ضروری بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود کارشناسان و مدیران تاثیرگذار در حوزه‌های علمیه بیان کرد:  باید در راه‌اندازی اتاق فکر از این ظرفیت استفاده شود و به ویژه تلاش و جدیت بر این باشد تا از نظرات روحانیون بومی هر منطقه در راستای شناسایی ملزومات دینی و فرهنگی آن مناطق استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل وحدت حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی را در راستای پیشبرد اهداف تبلیغ دینی و قرآنی ضروری دانست و بیان کرد: با توجه به هدف مشترکی که این دو نهاد دنبال می‌کنند، این وحدت و مشارکت می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای اثرگذاری تبلیغ دین شود.

جعفرزاده افزود: شناخت اقتضائات موجود در بحث تبلیغ دینی امری مهم و ضروری بوده که باید مورد توجه قرار گیرد و با شناخت صحیح از جامعه در حوزه مباحث قرآنی، دینی و فرهنگی اقدامات تاثیرگذاری انجام شود که این امر مستلزم وحدت هر چه بیشتر حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل داشتن هدف واحد را کارساز در تمامی امور دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود در راستای دستیابی به اهداف تبلیغی، ترویجی و فرهنگی در حوزه مباحث دینی، نهادها و دستگاه‌های مختلف همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم به اهداف مور نظر در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام
captcha