ثبت‌نام 4700 یزدی در آزمون «قرآن و عترت»/مهلت ثبت‌نام تمدید شد
کد خبر: 3865271
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

ثبت‌نام 4700 یزدی در آزمون «قرآن و عترت»/مهلت ثبت‌نام تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ثبت‌نام 4726 نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا روز جمعه، ۲۹ آذر تمدید شد.

4700 یزدی در آزمون «قرآن و عترت» ثبت‌نام کردندتمدید مهلت ثبت نام آزمون قرآن و عترت تا جمعه ۲۹ آذر تمدید شدحسین دشتی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اعلام تمدید زمان ثبت نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا روز جمعه ۲۹ آذر اظهار کرد: تاکنون ۴۷۲۶ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد بانوان بیشترین استقبال را با تعداد ۴۱۱۶ نفر داشته اند.

وی افزود: در این دوره از آزمون که در ۴ گروه برگزار می‌شود ۳۵۱۴ نفر در گروه حفظ اعلام آمادگی کرده که از این تعداد ۳۰۴۵ نفر بانوان و ۴۶۰ نفر آقایان هستند.

دشتی ادامه داد: شهر یزد با ۲۴۰۰ نفر و میبد با ۷۰۰ نفر رتبه‌های اول و دوم شهرستان‌ها را در تعداد ثبت نام داشته اند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اعلام این موضوع که به قبول شدگان در این آزمون گواهی نامه از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد صادر می‌شود و جوایز نقدی به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت از عموم مردم ولایتمدار استان درخواست کرد تا با شرکت در این بزرگترین رخداد قرآنی کشور به سنجش دانش خود در آزمون استاندارد ملی بپردازند.

وی یادآور شد: داوطلبان شرکت در هجدهمین آزمون سراسری قران و عترت می‌توانند از طریق سامانه www.quranedu.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری این آزمون در روز ۱۱ بهمن ماه سال جاری بیان کرد: بنا به درخواست‌های مکرر شرکت‌کنندگان، آزمون سراسری قرآن ویژه داوطلبان زیر ۱۰ سال نیز به صورت شفاهی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha