پلیس مسئولیت خطیری در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده دارد
کد خبر: 3865289
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

پلیس مسئولیت خطیری در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده دارد

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان یزد راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور را عمل به بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: ما به عنوان سربازان ولایت مسئولیت خطیری در حوزه پیاده‌سازی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده داریم.

پلیس مسئولیت خطیری در حوزه پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده داردبه گزارش ایکنا از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد 27 آذرماه در جلسه تبیین گام دوم انقلاب و در جمع کارکنان پلیس استان یزد ضمن اشاره به تدبیر و درایت پلیس استان در برخورد و کنترل با ناآرامی‌ها در کوتاهترین زمان ممکن اظهار کرد: پلیس یزد با درایت و هوشیاری و با تفکیک مردم از صف اشرار و اغتشاشگران نگذاشت که دشمن پروژه کشته سازی را در یزد پیاده کند.

میرحیدری بیان کرد: نیروی انتظامی باید در تمامی زمان‌ها آمادگی کامل خود را حفظ کند؛ چرا که دشمن هیچ گاه دست از نقشه‌های شوم خود بر نمی‌دارد و هرچه ما قوی تر باشیم دشمن بیشتر احساس پستی و ذلت می‌کند.

رئیس پلیس استان یزد ضمن اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت شریف ایران گفت: پلیس باید با خدمت مضاعف، رفتار مناسب و دلسوزی محبت خود را به مردم انتقال دهد.

وی راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور را عمل به بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: ما به عنوان سربازان ولایت مسئولیت خطیری در حوزه پیاده سازی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده داریم.

انتهای پیام
captcha