جوانان مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب هستند
کد خبر: 3865291
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

جوانان مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس مرکز راهبردی شورای بسیج سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، پیامی جهانی است و مخاطب آن نزدیک‌ترین افراد به جامعه توحیدی یعنی جوانان ایران اسلامی هستند.

بیاینه گام دوم انقلاب، پیامی جهانی است و مخاطبش نزدیکترین افراد به جامعه توحیدی یعنی جوانان ایران اسلامی هستند.به گزارش ایکنا از یزد، غلامحسین دشتی، رئیس مرکز راهبردی شورای بسیج سپاه الغدیر استان یزد 27 آذرماه در جلسه تببین بیانیه گام دوم انقلاب که در جمع کارکنان پلیس استان یزد برگزار شد ضمن اشاره به امنیت بالای کشور در منطقه خاورمیانه اظهار کرد: امنیت ایران اسلامی برای همه دنیا بهت انگیز و مایه افتخار است.

رئیس مرکز راهبردی شورای بسیج سپاه الغدیر استان یزد افزود: امنیت و آرامش حاکم بر کشور ناشی از روحیه ایثار، تلاش و فداکاری ملت ایران، نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است.

دشتی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه به ما می‌فهماند که باید نسل جدید یک مسئولیت سنگین و بزرگی را در جامعه بر عهده بگیرد چراکه ما امید داریم در گام بعدی ظهور جهانی را ببینیم و هیچ ملتی در طول تاریخ این سیر تکاملی را طی نکرده است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم هم گذشته را برای ما بازگو می‌کند و هم راهکارهایی را برای نسل جدید کشور روشن می‌سازد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، پیامی جهانی است و مخاطبش نزدیکترین افراد به جامعه توحیدی یعنی جوانان ایران اسلامی هستند.

معاون سابق سیاسی، امنیتی استانداری یزد با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با معنویت، خودسازی و جامعه سازی آغاز می‌شود افزود: این بیانیه باید به دست جوانان سپرده شود و روایات انقلاب نیز به صورت صحیح و صادق برای آنها بازگو شود.

این مدرس دانشگاه ضمن اشاره به پیشرفت‌های نظامی، دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات دشمن تصریح کرد: امروز امنیت ایران اسلامی به دست خودش تامین می‌شود و مهمتر اینکه نیروهای مسلح کشور مدل دفاعی طراحی می‌کنند و با تکیه بر ملت و فرهنگ ایثار و شهادت یک تعادل قدرت در دنیا در دست دارند.

دشتی گفت: امروز ناجا با تکیه بر مردم مدل جدیدی را در برخورد با آشوب در سطح جامعه ایجاد کرده و زمانی که پلیس آشوب را در مرحله اول خاموش و آن را کور می‌کند؛ مردم فضای ذهنی و فرهنگی آشوب را در جامعه محو می‌کنند و در مقابل آن می‌ایستند.

انتهای پیام
captcha