رقابت 400 یزدی در آزمون کتبی مسابقات «قرآن و عترت دانشگاه آزاد»
کد خبر: 3865425
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

رقابت 400 یزدی در آزمون کتبی مسابقات «قرآن و عترت دانشگاه آزاد»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آزمون کتبی مرحله استانی مسابقات «قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی» با رقابت 400 دانشجو و استاد در یزد برگزار شد.

با حضور 400 دانشجو و استاد ، مرحله استانی مسابقات کتبی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برگزار گردیدبه گزارش ایکنا از یزد، آزمون کتبی بیست وپنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه دانشجویان و اساتید واحد یزد، صبح امروز همزمان با دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با سایر واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان یزد و مدارس سما، بخش کتبی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه دانشجویان، اساتید به صورت یک مرحله ای در دو بخش خواهران و برادران در حال برگزاریست.

وی بیان کرد: این مسابقات در 6رشته‌ احکام، زندگی پیامبر، نهج البلاغه ، نماز، صحیفه سجادیه و سبک زندگی با حضور 400 نفر در دو بخش اساتید و دانشجویان برگزار و در نهایت با بررسی‌های لازم، نفرات بر‌تر واحدهای استانی این دوره به مرحله کشوری معرفی خواهد شد و در هر مرحله به منتخبان جوائز ارزنده ای اهداء می‌شود.

انتهای پیام
captcha