آغاز دوره «آموزش تخصصی قرائت سطح 6» ویژه بانوان یزدی
کد خبر: 3866915
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

آغاز دوره «آموزش تخصصی قرائت سطح 6» ویژه بانوان یزدی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز دوره آموزش تخصصی قرائت سطح 6 با عنوان «علوم و فنون پیشرفته – گرایش تحقیق» برای اولین بار در استان یزد خبرداد.

آغاز دوره «سطح 6 آموزش تخصصی قرائت قرآن» ویژه بانوان یزدیحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از آغاز دوره آموزش تخصصی قرائت سطح 6 با عنوان «علوم و فنون پیشرفته – گرایش تحقیق» برای اولین بار در استان یزد خبرداد.

رضایی اظهار کرد: قرائت سطح 6 خواهران در استان یزد چهارشنبه‌ها در محل آموزشی شهید باهنر واقع در میدان باهنر کوچه امیرالمومنین در حال برگزاریست.

وی با اشاره به اینکه 20نفر از خواهران استان به مدت 80ساعت در این دوره آموشی شرکت می‌کنند افزود: پس از پایان دوره، صوت قرائت شرکت‌کنندگان به تهران ارسال خواهد شد و قبول شدگان از طرف دارالقرآن الکریم مرکز گواهینامه دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: در این دوره آموزشی محتوای کتاب‌های حلیه‌القرآن استاد موسوی بلده، پژوهشی در علم تجوید استاد علامی، مهارت‌های تنظیمی و القا معانی تالیف استاد شاه‌میوه تدریس می‌شود.

 رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین از برگزاری دوره آموزش تخصصی قرائت سطح ۷ ویژه آقایان در این استان خبر داد و گفت: آموزش قرائت قرآن در ۸ سطح تقسیم‌بندی شده که سطوح اول جزء آموزش‌های عمومی و سطوح آخر آموزش تخصصی است و در این راستا سطوح عمومی رشته قرائت در ۴ بخش انجام‌ می‌شود.

رضایی ادامه داد: آموزش تخصصی قرائت از سطح ۵ تا ۸ را شامل می‌شود که سطح ۵ و ۶ ویژه آقایان طی سال‌ها قیل برگزار شده و امسال سطح ۷ برای اولین بار در استان در حال برگزاریست.

انتهای پیام
captcha