۸۰۰ برنامه تبیینی و تبلیغی در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3867236
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
به مناسبت دهه بصیرت؛

۸۰۰ برنامه تبیینی و تبلیغی در یزد اجرا می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه تبیینی و تبلیغی به مناسبت دهه بصیرت در سطح استان خبر داد.

800 برنامه تبیینی و تبلیغی در سطح استانبه گزارش ایکنا از یزد، سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، عصر روز گذشته، 7 دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن نهم دی ماه اظهار کرد: دی یک نقطه‌ عطف و بی‌نظیری در دهه چهارم انقلاب بود و امسال دهمین سالگرد این مراسم و دوازدهمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان یزد را داریم که یک یوم الله و تجلی ولایت در استان یزد و روز پرخاطره‌ای برای مردم این استان رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه حقیقتاً مقام معظم رهبری یک نعمت بی‌بدیل برای نظام هستند که در مواقع خطر و نیاز ورود پیدا کردند گفت: در جریان اتفاقات اخیر ایشان در فتنه بنزین ورود پیدا کردند و مانع از تعطیلی دو قوه شدند که حرکت تاریخی ایشان برای حفظ نظام و کیان انقلاب بود و اکنون لازم است در 9دی ماه مدیریت خوب و پیامبرگونه رهبری را برای مردم بیان کنیم.

زارع افزود: دشمنان و شبکه‌های معاند انگشت اتهام خود را به سمت رهبری گرفته‌اند و سعی دارند مشکلات را به گردن ایشان بیندازند که ایشان با دنیا قهر است در صورتی که اینگونه نیست. پیامبر بزرگوار اسلام در طی 10سال بیش از 90 جنگ داشتند که این نشان می‌دهد دشمن همواره برای جلوگیری از رشد اسلام دست به کینه و دشمنی می‌زند و ایجاد جنگ علیه اسلام و کشور توحیدی ایران توسط دشمنان یک امر عادی است.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه بصیرت از 9 تا 19 دی ماه بالغ بر 800 برنامه تبیینی و تبلیغی در سطح استان با همکاری گروه‌های مختلف مردمی، مساجد، هیئات، ادارات، سپاه، بسیج، دانشگاه‌ها، سازمان تبلیغات، اوقاف و ...در استان اجرا خواهد شد.

زارع افزود: برنامه شاخص و محوری استان برگزاری تجمع در روز دوشنبه ساعت 9.30صبح واقع در میدان امیرچقماق و در کنار قبور مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد پناهیان رقم خواهدخورد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی درصدد این هستیم که تریبون‌ها به سمت هیچ گروه و جریانی سوق داده نشود و در سخنرانی‌ها مصلحت کشور در وحدت و حضور در انتخابات در اولویت قرار گیرد.

وی شعار محوری بزرگداشت حماسه 9دی را «یوم الله 9دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» اعلام کرد و افزود: برگزاری شب شعر با موضوع بصیرت افزایی، نشست‌های تبیین ابعاد شخصیتی و مدیریتی حضرت آقا، برگزاری 20نشت پیرامون پاسخگویی به شبهات و سوالات مردم، اکران فیلم قلاده‌های طلا، پخش مستند 9دی، برگزاری مراسم روشنگری و تبیین فتنه 88 و ضرورت بصیرت در جامعه، کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع فتنه 88 از جمله برنامه‌های این روز است.

زارع  برگزاری حلقه‌های صالحین، مسابقات کتابخوانی با محوریت بیانات مقام معظم رهبری و بحث نقش نشست کودتای دی فتنه آمریکایی و صهیونیستی در سال 88 با الگویی اهریمنی انقلاب رنگین و جنگ نرم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد که در قالب مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر اماکن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست اظهار کرد: هر چند دشمنان داخلی و خارجی در طول سال‌های پیروزی انقلاب، فتنه گری‌ها و دسیسه‌های بسیار داشتند، اما به لطف خدا و با رهبری هوشمندانه ولی فقیه و حضور همیشه در صحنه مردم، این فتنه‌ها نقش برآب شده است و امسال در دهمین سالروز 9دی ماه مردم با بصیرتی کامل‌تر در صحنه خواهند بود.

انتهای پیام
captcha