بصیرت؛ لازمه غلبه بر بدخواهان نظام
کد خبر: 3867702
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸

بصیرت؛ لازمه غلبه بر بدخواهان نظام

گروه اجتماعی- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لازمه غلبه بر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام در هر برهه‌ای بصیرت است.

جامعه اسلامی به دلیل عدم بصیرت صدمات زیادی دیده است/لازمه غلبه بر بدخواهان نظام بصیرت استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز، نهم دی‌ماه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلی اردبیل، اظهار کرد: روز 9 دی، روز تجدید میثاق ملت با ولایت فقیه و روز آگاهی و بصیرت بوده که یاس و ناامیدی دشمنان و فتنه‌گران را رقم زد.

وی بصیرت را عمل به هنگام، وقت‌شناسی، دشمن‌شناسی، تفکیک حق و باطل و حضور به موقع در صحنه دانست و تصریح کرد: در روز حماسی 9 دی ملت ایران به معنی واقعی بصیرت خود را نشان دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران در 9 دی سال 88 طومار فتنه و فتنه‌گران را شکسته و آن را به فرصت تبدیل کردند، افزود: لازمه غلبه بر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام در هر برهه‌ای بصیرت است.

مظفر با اشاره به تبعات نبود بصیرت در بین آحاد مختلف مردم و مسئولان بیان کرد: جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون به دلیل عدم بصیرت صدمات زیادی دیده و مشکلات زیادی را متحمل شده که نمونه آن را می‌توان در جنگ صفین و جنگ جمل مشاهده کرد.

وی پیروی از ولایت و حضور ملت در صحنه‌های مختلف را زمینه‌ساز یاس دشمنان دانست و گفت: یکی از صحنه‌های حساسی که مردم باید با بصیرت و آگاهی وارد شوند، صحنه انتخابات بوده و مردم باید دقت لازم را داشته باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود جامعه اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha