هم‌بستگی تبعیت از دستورات الهی؛ تنها راه ایستادگی در برابر استکبار
کد خبر: 3867726
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

هم‌بستگی تبعیت از دستورات الهی؛ تنها راه ایستادگی در برابر استکبار

گروه سیاست و اقتصاد ــ سخنران مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در یزد با اشاره به اینکه نهم دی ناشی از ولایت مداری ملت ایران است گفت: همبستگی تبعیت از دستورات الهی تنها راه ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

دستورات الهی؛ پایه نهضت انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام احمد پناهیان، سخنران مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در یزد که در میدان امیرچقماق یزد برگزار شد اظهار کرد: مردم ایران همواره حضور خود را در صحنه‌ها و هر لحظه‌ای که نیاز بوده، اثبات کرده‌اند و این حراست و آزادگی به خاطر تاسی از خون شهیدان و اباعبدالله الحسین (ع) است که مردم همواره پای انقلاب خود و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب مانده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان همواره درصدد هستند تا امام حسین را از ما بگیرند و در این راستا باید یاد شهدا و مجالس ذکر اباعبدالله الحسین پا برجا و استوار باشد.

پناهیان همبستگی تبعیت از دستورات الهی را تنها راه ایستادگی در برابر استکبار جهانی دانست و بیان کرد: مردم ایران به جهانیان اثبات کردند که تا نابودی استکبار دست از مبارزه برنمی‌دارند و تابع ولایت‌ فقیه هستند.

وی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی رویدادی انقلابی و عاشورایی و ناشی از ولایت مداری ملت ایران است گفت: این روز نماد حریت و آزادگی مردم ایران است که در برابر فتنه گران و استکبار جهانی در دفاع از انقلاب ایستادند.

سخنران مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در یزد تأکید کرد: پایه نهضت انقلاب اسلامی ایران دستورات الهی و قرآن کریم است و حراست و پاسداری از خون شهدا مهم‌ترین رسالت مسئولان در نظام اسلامی است.

یادآور می‌شود این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم در میدان امیر چقماق یزد برگزار شد و شرکت کنندگان با سردادن شعار‌های مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ برضد ولایت فقیه حمایت خود از ولایت فقیه، نظام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 

انتهای پیام
captcha