دومین دوره مسابقات کتابخوانی «جام معرفت» در یزد برگزار شد
کد خبر: 3867743
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

دومین دوره مسابقات کتابخوانی «جام معرفت» در یزد برگزار شد

گروه معارف ــ دومین دوره مسابقات کتابخوانی «جام معرفت» در قالب 47 تیم ویژه کارمندان و خانواده دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه در استان یزد برگزار شد.

دومین دوره مسابقات کتابخوانی «جام معرفت» در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، دومین دوره مسابقات کتابخوانی جام معرفت صبح امروز، در قالب 47 تیم، ویژه کارمندان و خانواده دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه در استان یزد برگزار شد.

محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در حاشیه این مسابقات اظهار کرد: در این دوره از مسابقات جام معرفت 158 نفر در قالب 47 تیم شرکت کردند، که 33 تیم از دادگستری و 12 تیم نیز از سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه حضور داشتند.

عرشیان افزود: از مجموع تیم‌های شرکت کننده، طبق دستورالعمل معاونت فرهنگی قوه قضائیه فقط تیم‌هایی که60درصد حد نصاب امتیاز را کسب کرده بودند، می‌توانستند در مرحله استانی شرکت کنند که 15 تیم حائز امتیاز برای رقابت در مرحله استانی شدند.

وی منابع مسابقه را کتاب «همیشه بهار» و «بیانیه گام دوم انقلاب» ذکر کرد و گفت: رقابت تنگاتنگی بین تیم‌های حاضر شکل گرفت و تیم شهدای گمنام از دادگستری اردکان با کسب بهترین رتبه استانی به مرحله کشوری صعود کرد و تیم‌های سرسپردگان ولایت از اداره کل زندان و عاشقان ولایت از دادگستری یزد حائز رتبه دوم و سوم شدند.

انتهای پیام
captcha