جوانان در فعالیت‌های کنگره شهدا مشارکت داشته باشند
کد خبر: 3868143
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

جوانان در فعالیت‌های کنگره شهدا مشارکت داشته باشند

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه در بحث کنگره باید سعی کنیم مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان را درگیر فعالیت‌های کنگره کنیم، گفت: جوانان نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی دارد.

جوانان در فعالیت‌های کنگره شهدا مشارکت داشته باشندبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی، امام جمعه یزد، روز گذشته، 10 دی ماه در دیدار سردار احمد حق‌طلب، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران با وی اظهار کرد: القا کردن ناامیدی در بین مردم از مهمترین توطئه‌های دشمنان نظام است و متاسفانه امروز در بین برخی از افراد جامعه ارزش‌هایی از جمله ایثار، کمک به دیگران، تلاش برای رفع مشکلات جامعه و موارد مختلف دیگر از این قبیل کم‌رنگ شده است.

ناصری‌یزدی تصریح کرد: امروز همه مسئولان به ویژه روحانیت و پاسداران وظیفه دارند در راستای امیدآفرینی در بین مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها و با جدیت بیشتر قدم بردارند.

امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه بسیج باید بیش از پیش در میان مردم باشد و برای رفع مشکلات مردم به صورت جهادی فعالیت کند گفت: امروز دیگر زمان آن نیست که طرح ارائه کنیم و اگر رد شد، کار را کنار بگذاریم، الان باید اتمام حجت کنیم که اگر طرح را اجرا می‌کنید که هیچ وگرنه خودمان باید به میدان بیاییم و برای رفع مشکلات مردم کار کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه در بحث کنگره باید سعی کنیم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را درگیر فعالیت‌های کنگره کنیم گفت: استان یزد قریب به چهار هزار شهید دارد که می‌توان به راحتی در هر مقطع تحصیلی، به ازای هر شهید، یک یا چند دانش‌آموز را مسئول تحقیق در ارتباط با وصیت‌نامه و زندگی‌نامه آن شهید کرد.

ناصری‌یزدی گفت: به این ترتیب چندین هزار دانش‌آموز در استان یزد به صورت مستقیم با مباحث مرتبط با شهدا و ایثارگران ارتباط پیدا می‌کنند و این موضوع نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در بین مردم دارد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: طرح‌های کنگره باید به گونه‌ای باشد که در طول مدت برگزاری آن، زمینه‌ای برای ایجاد ارتباط بین مباحث و فعالیت‌های کنگره با اکثریت افراد جامعه فراهم شود.

انتهای پیام
captcha