فارس را به‌عنوان یكی از استان‌های پیش‌رو در فعالیت‌های قرآنی معرفی كنیم
کد خبر: 3870029
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

فارس را به‌عنوان یكی از استان‌های پیش‌رو در فعالیت‌های قرآنی معرفی كنیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأكید بر لزوم همكاری تمام دستگاه‌ها برای برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزان گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم استان خود را به‌عنوان یکی از استان‌های پیش‌رو در فعالیت‌های قرآنی معرفی کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لط‌ف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 17 دی‌ماه در جمع اعضای کمیته برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی در استان، خدمت به قرآن را افتخار بزرگی برای همه دانست و گفت: از مدیران همه مجموعه‌های فرهنگی و نهاد ها درخواست می‌كنم تا با توجه به علاقه قلبی آن‌ها به قرآن، همه تلاش خود را برای برگزاری مطلوب این رویداد فرهنگی بزرگ انجام دهند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در سراسر فارس با حضور حدود 500 هزار دانش‌آموز، گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم استان خود را به‌عنوان یکی از استان‌های پیش‌رو در فعالیت‌های قرآنی معرفی کنیم.
آیت‌الله دژكام تأكید كرد: باید حضور بالای دانش آموزان در این مسابقات را رسانه‌ای کرد و برای این مهم می‌توان از همه ظرفیت‌ها موجود بهره گرفت.
امام‌ جمعه شیراز، روشنگری درزمینه فعالیت‌های فرهنگی را زمینه‌ساز تقویت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این فعالیت‌های فرهنگی ظرفیت بسیار خوبی است تا با استفاده از رسانه نسبت به ترویج تلاش‌ها صورت گرفته در جامعه استفاده کرد.
وی همچنین در توصیه به دانش‌آموزان نیز گفت: هر چه برای قرآن وقت گذاشته شود موجب عزت و سربلندی خواهد بود و تلاش کنید از این رویداد برای رشد شخصیتی خود بهره بگیرید.
امام‌جمعه شیراز یادآور شد: در طول چهل سال اول انقلاب در نشان‌سازی و برجسته كردن اقدامات انجام‌شده به‌صورت رسانه‌ای کمتر تلاش شده و باید این ضعف برطرف شود.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شخصیت ویژه شهید سردار سلیمانی، گفت: تبدیل‌شدن شهید سلیمانی به‌عنوان چهره مقاومت در سطح ملی و بین‌المللی، در کنار شخصیت واقعی ایشان به‌عنوان یک مبارز راه حق، حاصل روشنگری و آگاهی‌بخشی عمومی است که همه مردم اکنون آن شهید بزرگوار را به‌عنوان یک الگو و چهره مقاومت در سطح جهان می‌شناسند.

انتهای پیام
captcha