سردار سلیمانی انسانی متواضع و فروتن بود
کد خبر: 3870126
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸

سردار سلیمانی انسانی متواضع و فروتن بود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: سردار سلیمانی با همه درجات نظامی و جایگاه رفیعی که داشت انسانی متواضع و فروتن بود.

سردار سلیمانی انسانی متواضع و فروتن بودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 17 دی ماه در جمع کارکنان این نهاد با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی با همه درجات نظامی و جایگاه رفیعی که داشت انسانی متواضع و فروتن بود.

حجت‌الاسلام زارع افزود: این انسان بزرگوار آن‌چنان به مردم عشق می‌ورزید که همه زندگی خود را وقف مردم مسلمان و مستضعف جهان کرد و محبت وی در دل‌ها قرار گرفت و به‌حق سردار دل‌ها نام گرفت.

وی اظهار کرد: اخلاص این عبد صالح خدا به‌قدری بود که باعث انسجام محور مقاومت شد و خون مطهرش که به زمین ریخت، خون مسلمانان آزاده را به جوش‌وخروش آورد.

زارع با اشاره به عنایت خاص خداوند به بندگان مقربش تأکید کرد: اگر انسان نیت خود را برای خدای متعال خالص کند همانند سردار سلیمانی شامل عنایت خاص حضرت حق می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان اقدامات و خدمات شهید سلیمانی به مقاومت اسلامی تصریح کرد: این جنایت ریشه در کینه عمیق استکبار جهانی از وی داشت که نقشه‌ها و توطئه‌های آنان علیه مردم مظلوم منطقه را نقش بر آب می‌ساخت.

انتهای پیام
captcha