شهادت سردار سلیمانی ماهیت واقعی آمریکا را آشکار کرد
کد خبر: 3870544
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

شهادت سردار سلیمانی ماهیت واقعی آمریکا را آشکار کرد

گروه سیاست و اقنصاد ــ امام جمعه یزد گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی همه مردم ایران، عراق و دیگر کشورهای اسلامی و حتی تمام نقاط جهان را نسبت به ماهیت واقعی آمریکای جنایتکار و تروریسم بیدار کرد.

شهادت سردار سلیمانی ماهیت واقعی آمریکای جنایتکار را آشکار کردبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد اظهار کرد: آمریکا، غربی‌ها و تمام کسانی که با اسلام مخالف هستند به خصوص اسلام ناب و انسان‌های مسلمانی که بیدار، شجاع و مسلمان واقعی باشند و در مسیر خدا دغدغه داشته و عزت جامعه اسلامی و مردم را بخواهند و دنبال رضایت خدا باشند، این مسلمان‌ها و اسلام را نمی‌خواهند چرا که در مقابل خواسته‌های آنها می‌ایستند.

وی ادامه داد: خواسته استکبار این شده که خود را به عنوان ابرقدرت جا زده و همه مردم دنیا را به عنوان ابزار رشد خود در این مقام مورد استفاده قرار داده تا بر دنیا مسلط باشند.

آیت‌الله ناصری افزود: طرح صهیونیست‌ها این است که فساد و بی‌دینی را در جامعه گسترش داده تا بوی انسانیت، نیت و حرکت خدایی در دنیا نباشد و تشخیص هدف زندگی برای آنها میسر نباشند و شهوت و ظلم ، عیاشی گری رواج پیدا کند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

امام جمعه یزد گفت: آنها از توطئه‌های فرهنگی نیز دریغ نکرده و گسترش مواد مخدر، نوارهای مبتذل، ماهواره و برنامه ریزی کردن برای مشغولیت جوانان به غیر از تحصیل و منفک کردن ارتباط‌های خانوادگی و سست کردن جوانان از مسیر در این راستا بوده است.

وی ادامه داد: همان طوری که رهبر انقلاب نیز فرمودند، مسئله ایمان و غیرت دینی و سست کردن بنیه دینی ما تلاش‌ها کردند بویژه آنکه اجازه نمی‌دهند کودکان ما خداشناس شوند و معرفت خدا را بدانند، با قرآن آشنا شوند و روحیه سلحشوری داشته باشند و مهمتر اینکه تفکر و تعلق را از آنها بگیرند و متاسفانه بعضی موارد وجود دارد.

آیت‌الله ناصری با اشاره به فرموده امام علی(ع) در ارتباط با صفات مالک اشتر بیان کرد: تمام این صفات در وجود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز وجود داشت و واقعا ایشان مالک اشتر زمان بود.

امام جمعه یزد ادامه داد: شهادت مردان بزرگ همانند  زندگیشان پر از خیر و برکت است و شهادت حاج قاسم سلیمانی، برکتی را در انقلاب و اسلام ایجاد کرد که تمام توطئه‌های نرم دشمنان و تفرقه‌افکنی‌های آمریکا در کشورهای اسلامی به پایان رسید و این شهید والامقام فدایی بزرگ اسلام شد تا تمام توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های خطرناک دشمنان در کشورهای اسلامی خنثی شود.

وی بیان کرد: وظیفه ما این است تا از خصلت‌های این سردار والامقام برخوردار شویم لذا باید در کارها اخلاص و نیت خدایی داشته باشیم و کودکان ما باید مومن تربیت شوند و خدمت به بندگان خدا، در کنار هم بودن و محبت به یکدیگر را سرلوحه قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha