خانواده جانبازان یزدی به مشهد مشرف می‌شوند
کد خبر: 3871273
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

خانواده جانبازان یزدی به مشهد مشرف می‌شوند

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از اعزام خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی به مشهد مقدس خبر داد.

خانواده جانبازان یزدی به مشهد مقدس مشرف می‌شوندمحمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

فاضلی هدف از برگزاری این دوره را علاوه بر زیارت بارگاه منور شمس‌الشموس(ع) افزایش سطح نشاط و شادابی خانواده‌های گران‌قدر جانبازان دانست و گفت: این دوره اردویی زمستان امسال با حضور 400 نفر از همسران جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی از شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود و اولین گروه شامل 90 نفر از همسران جانبازان شهرستان یزد به این سفر معنوی مشرف خواهند شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که جانبازان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند بیان کرد: علی‌رغم سپری شدن بیش از سه دهه از جنگ تحمیلی، جانبازان عزیز همچنان گرفتار عوارض ناشی از مجروحیت هستند و لازم است با اجرای برنامه‌های فرهنگی تفریحی برای آنان بخشی از فشار را کاهش داد.

انتهای پیام
captcha