برترین‌های جشنواره «علامه حلی» در یزد تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3872503
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

برترین‌های جشنواره «علامه حلی» در یزد تجلیل می‌شوند

گروه معارف ــ برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره «علامه حلی» در استان یزد در مراسمی در بهمن ماه و با حضور مسئولان تجلیل می‌شوند.

برترین‌های یازدهمین جشنواره «علامه حلی» در یزد تجلیل می‌شوندبه گزارش ایکنا از یزد، برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره «علامه حلی» در استان یزد اعم از طلاب خواهر و برادر طی مراسمی که بهمن ماه با حضور مسئولان برگزار می‌شود، تجلیل می‌شوند.

رویا دهقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد در این خصوص به ایکنا گفت: در یازدهمین دوره جشنواره علامه حلی  221 نفر از طلاب از بین مدارس 18 مدرسه علمیه خواهران در رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی، اخلاق و تربیت، کلام، اصول فقه، تاریخ اسلام و در بخش ویژه این جشنواره در قالب مقاله، تحقیق پایانی و پایان نامه شرکت کردند.

وی ادامه داد: از بین 250 اثر ارسالی، یک نفر رتبه دوم، 16 نفر رتبه سوم و 25 نفر شایسته تقدیر شدند که از بین این آثار5 پایان نامه، 179 مقاله و 44 تحقیق پایانی به جشنواره ارائه شد.

دهقانی یادآور شد: جشنواره علامه حلی در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه‌های علمیه سراسر کشور هر ساله از سوی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران با همکاری معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه‌های علمیه سراسر کشور، برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دوازدهمین جشنواره علامه حلی در دو بخش بیانیه گام دوم و الگوی ایرانی –اسلامی پیشرفت در حال اجرا است گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 31 فروردین 1399 به جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام
captcha