اجرای مسابقه «فهم نور» در یزد/ اعلام برندگان اولین مسابقه
کد خبر: 3872781
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

اجرای مسابقه «فهم نور» در یزد/ اعلام برندگان اولین مسابقه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسابقه آنلاین هفتگی «فهم نور» در 120 هفته و هر هفته براساس یکی از حزب‌های قرآن به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد اجرا می‌شود.

اجرای مسابقه «فهم نور» در یزد/برندگان اولین مسابقه اعلام شدندبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه آنلاین هفتگی «فهم نور» در 120 هفته و هر هفته براساس یکی از حزب‌های قرآن به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد اجرا می‌شود.

این مسابقه به صورت هفتگی از طریق اپلیکیشن افق برگزار و علاقمندان می توانند با مراجعه به متنی که هر هفته از هر حزب قرآن در این سامانه گذاشته می‌شود به سوالات پاسخ داده و در این مسابقه شرکت کنند.

هرهفته به قید قرعه به 3نفر از کسانی که به تمام سوالات مسابقه پاسخ دهند، 114،000ريال جایزه نقدی به کیف پول آنان واریز می‌شود و هر فردی که موجودیش به 114 هزار تومان برسد، می‌تواند شماره کارت خود را ارسال تا وجه آن به حسابش واریز شود.

سوالات هر شماره از ساعت 12 روز شنبه هر هفته در دسترس خواهد بود و افراد تا ساعت 12 روز جمعه همان هفته فرصت شرکت در مسابقه را دارند.

هر کاربری فقط یک بار می‌تواند درهر شماره از این مسابقه شرکت کند و اسامی برندگان نیز ساعت 10 صبح شنبه هفته بعد اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند برای نصب اپلیکیشن عدد یک را به شماره ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴ ارسال و با از طریق وب سایت www.ofogh.qurany.ir نسبت به نصب اپلیکشیم اقدام کنند.

اعلام برندگان اولین مسابقه آنلاین «فهم نور»

برندگان اولین مسابقه آنلاین «فهم نور» مشخص و در معرض دید عموم قرار گرفت بدین ترتیب علاقمندان می توانند با مراجعه به اپلیکیشن افق قسمت اعلام نتایج، برندگان را رویت نمایند.

سوالات این شماره از ابتدای قرآن کریم تا آیه 43 سوره بقره استخراج شده بود.

انتهای پیام
captcha