جشنواره «تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3872898
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

جشنواره «تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد از برگزاری جشنواره «تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز» در دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

جشنواره «تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، جواد ذاکر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد، روز گذشته، 29 دی ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد اظهار کرد: بیست و دومین دوره جشنواره‌های استانی خیرین مدرسه‌ساز با محوریت موضوعات فرهنگی و رسانه‌ای در دهه فجر امسال در استان برگزار می‌شود.

وی گسترش فرهنگ مشارکت‌های مردمی در عرصه مدرسه‌سازی با استفاده از ظرفیت‌های گسترده حوزه فرهنگ و رسانه، تکریم و نکوداشت خیران مدرسه ساز به عنوان سرمایه‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: این جشنواره‌ها برای سومین بار مدرسه‌ای بوده که در مدارس با حضور خیران و اولیای دانش آموزان برگزار خواهد شد.

ذاکر با اشاره به اینکه جشنواره‌های مدرسه‌ای برای اولین بار در کشور و با پیشنهاد استان یزد در سال 95 اجرایی شد یادآور شد: در جشنواره قبلی مدرسه محور، استان یزد با برگزاری بیش از 450 جشنواره مدرسه‌ای در کشور مقام اول را کسب کرد.

محمدعلی خواجه‌رضایی، مدیرعامل خیرین مدرسه‌ساز استان یزد نیز در این نشست با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مدرسه‌ای تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان در 500 مدرسه خیری گفت: در سال جاری تاکنون 38 پروژه با اعتبار 55 میلیارد تومان انجام شده و در دست اقدام است.

انتهای پیام
captcha