سوگواره «یاس نبوی» در 20 امامزاده شهر یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3873602
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

سوگواره «یاس نبوی» در 20 امامزاده شهر یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در 20 امامزاده این شهرستان خبر داد.

سوگواره «یاس نبوی» در 20 امامزاده شهر یزد برگزار می‌شودمحمدحسین کاظمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با بیان اینکه سوگواره یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد در حال اجراست اظهار کرد: 15 عنوان برنامه در ایام فاطمیه در 20 امامزاده و بقاع متبرکه شهرستان یزد برگزار شده و برخی از برنامه‌ها به شکلی برنامه ریزی شده که در ایام پیش رو برگزار شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به اینکه هر کدام از امامزادگان شهرستان یزد در طول ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنند بیان کرد: تجمع هیئات مذهبی و برگزاری مراسم عزاداری با حضور سخنران و مداح از جمله برنامه‌هایی است که در 20 امامزاده و بقاع متبرکه شهرستان یزد در طول بیست روز در زمان‌های معین برنامه ریزی شده است.

وی از جمله برنامه‌های شاخص سوگواره یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد را برگزاری همایش رهروان یاس نبوی اعلام کرد و گفت: برگزاری مراسم‌های عزاداری و روضه خوانی، برگزاری مراسم پرفیض دعای کمیل و ندبه، برگزاری کلاس‌های قرآن از دیگر برنامه‌های ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در امامزادگان شهرستان یزد است.

کاظمی اضافه کرد: اغلب برنامه‌های شاخص سوگواره یاس نبوی در شهرستان یزد در امامزاده جعفر محمد (ع)، امامزاده سید جعفر محمد (ع)، امامزاده سید صحرا(ع)، امامزاده شاهزاده فاضل (ع) و امامزاده سید نصرالله (ع) یزد برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha