پاسداشت دهه فجر وظیفه‌ای ملی است
کد خبر: 3874117
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

پاسداشت دهه فجر وظیفه‌ای ملی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار یزد گفت: پاسداشت و بزرگداشت ایام الله دهه فجر وظیفه‌ای ملی است و در زمینه اسلامی نیز همه ما باید در این مسیر گام برداریم.

پاسداشت دهه فجر وظیفه‌ای ملی استبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد 5 بهمن در نشست ستاد دهه فجر استان یزد اظهار کرد: ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه پاسداشت برنامه‌های ایام الله دهه فجر وظیفه تک تک آحاد جامعه است افزود: همان گونه که بارها تاکید بنده بر این بوده باید در برنامه‌های دهه فجر حتما از تشکل‌های مردمی و خود مردم استفاده شود و در این ایام مردم محوریت باشند.

استاندار یزد بیان کرد: تاکید دارم که باید بهترین زمینه برای حضور مردم فراهم شود و همچنین زمینه‌های حضور حداکثری نسل جوان در برنامه‌ها و مراسم‌های این ایام الله باید فراهم شود.

طالبی افزود: جوانان و نسل کنونی هیچ تصویر ذهنی از آن ایام ندارند و ما می‌توانیم موفقیت‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم و مدافع نظام جمهوری اسلامی باشیم و این ایام بهترین زمان برای آشنایی نسل جوان و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

استاندار یزد گفت: در اجرای برنامه‌ها حتما همچون گذشته صرفه جویی در هزینه‌ها مدنظر قرار گیرد بویژه از مشارکت تشکل‌های مردمی و خیران و خود مردم بیشتر استفاده شود.

یادآور می‌شود در پایان این نشست هریک از اعضا پیشنهادات و درخواست‌های خود را مظرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha