۶۰۰ طلبه به نقاط مختلف خراسان‌جنوبی اعزام می‌شوند
کد خبر: 3874545
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
همزمان با دهه فجر؛

۶۰۰ طلبه به نقاط مختلف خراسان‌جنوبی اعزام می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر کارگروه قرآنی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی گفت: در دهه فجر ۶۰۰ طلبه از قم، مشهد و استان با رویکرد فجر فاطمی به نقاط مختلف به ویژه مناطق مرزی اعزام می‌شوند.

۶۰۰ طلبه به نقاط مختلف خراسان‌جنوبی اعزام می‌شوندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدعلی سلم‌آبادی، دبیر کارگروه قرآنی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی، امروز ۷ بهمن، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بنزین ماشین انقلاب خون پاک‌ترین جوانان این سرزمین و سکاندار آن امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: اگر امروز جهان اسلام برای سردار سلیمانی عزادار است، به این علت است که دنیا از کار بزرگ انقلاب و تاثیر آن خبر دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تقارن دهه فجر امسال با دهه فاطمیه فرصت مناسبی برای بیان خدمات است که باید از ان بهره برد.

سلم‌آبادی با اشاره به نواخته شدن زنگ فاطمی در ۱۰۰ مدرسه دخترانه استان در هشتم بهمن ماه، اظهار کرد: در دهه فجر ۶۰۰ طلبه از قم، مشهد و استان با رویکرد فجر فاطمی به نقاط مختلف به ویژه مناطق مرزی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر، ۱۳۰ گفتمان دینی در سطح استان برگزار خواهد شد، افزود: در ایام دهه فجر، تجمع بزرگ فاطمی در تمام شهرهای استان برگزار می‌شود که تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

دبیر کارگروه قرآنی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب، فضاسازی محیطی، تبیین دهه فجر، تأسیس دارالقرآن شهید سلیمانی در شهرستان فردوس، افتتاح خانه عالم، برگزاری سبک زندگی اسلامی، برگزاری محافل قرآنی و یادمان شهدای انقلاب و شهدای حرم از برنامه‌هاست.

سلم‌آبادی خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان دینی در خوابگاه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، برگزاری همایش بانوان انقلابی، یک میلیون ختم قرآن برای هدیه به شهدا و برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha