تبیین «توصیه‌های رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب» در یزد
کد خبر: 3875616
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

تبیین «توصیه‌های رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب» در یزد

گروه سیاست و اقتصاد ــ توصیه‌های هفت‌گانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم با حضور تحلیل‌گر مسائل سیاسی و اجتماعی همزمان با برگزاری نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» ‌در یزد تبیین و تشریح می‌شود.

تبیین «توصیه‌های رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، شانزدهمین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر»، امروز، ۱۳ بهمن ماه به تشریح توصیه‌های هفت‌گانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم اختصاص دارد.

این نشست با هدف تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور اکبر غفوری، عضو هیئت علمی دانشگاه یزد، مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در یزد برگزار می‌شود.

در این نشست که از ساعت 19:30 امشب، 13 بهمن با حضور روحانیون، طلاب، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد واقع در بلوار شهید پاک‌نژاد برگزار می‌شود، مطالبی در زمینه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم ارائه خواهد شد.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های «والعصر» با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، عنوان شده است.

یادآوری می‌شود که سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» که پیش از این دوشنبه هر هفته برگزار می‌شد به یکشنبه‌‌ها موکول شده است.

انتهای پیام
captcha