اجرای قوانین اسلامی از مواضع غیرقابل تغییر امام(ره) بود
کد خبر: 3875779
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰

اجرای قوانین اسلامی از مواضع غیرقابل تغییر امام(ره) بود

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: امام(ره) از همان ابتدای انقلاب اصرار بر سرنگونی طاغوت و اجرای احکام و قوانین اسلامی در جامعه داشت و هیچگاه از این موضع خود عقب‌نشینی نکرد.

اجرای قوانین اسلامی از مواضع غیرقابل تغییر امام (ره) بودبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، 12 بهمن در جمع طلاب و روحانیان استان با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی‌(ره) اظهار کرد: اگر روحیه مقاومت و استقامت امام‌(ره) نبود دشمنان در انقلاب نفوذ و اهداف و آرمان‌های آن را تغییر داه بودند.

وی افزود: بعد از امام خمینی‌(ره) نیز در حوادث مختلف بسیاری این رهبر معظم انقلا‌ب بودند که با ایستادگی در وسط میدان و مدیریت خود انقلاب را در مسیر خود حفظ کردند.

آیت‌الله ناصری به درس‌های آموزنده موجود در شهادت سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: انسان با تفکر در شهادت آن شهید والامقام به رابطه قوی ایجاد شده بین انسان و خداوند پی می‌برد.

وی تصریح کرد: انسان با دیدن دلدادگی‌های آن شهید به اهل بیت‌(ع) از خود خجالت می‌کشد که چطور این همه اخلاص را در وجود خود جمع کرده بود و ما غافل مانده‌ایم.

ناصری ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که باید به نوجوانان و جوانان این کشور و حتی کشورهای مسلمان معرفی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان، دیپلماسی قوی را از ویژگی‌های برجسته امام خمینی(ره) دانست و افزود: به همین دلیل بود که توانست در ابتدای انقلاب و در آماج حوادث مختلف، انقلاب را مدیریت و حفظ کند.

وی گفت: تیزبینی امام(ره) جهت بازگشت به کشور در 12 بهمن انقلاب را نجات داد و گرنه اگر بین خروج شاه از کشور و حضرت امام(ره) فاصله می‌افتاد، انقلاب اسلامی نیز به سرنوشت انقلاب مصر دچار می‌شد.

ناصری گفت: این تیزبینی امام(ره) و اصرار ایشان در آن زمان از دید همگان پنهان بود اما با گذشت زمان برای همگان آشکار شد. امام(ره) از همان ابتدای انقلاب اصرار بر سرنگونی طاغوت و اجرای احکام و قوانین اسلامی در جامعه داشت و هیچگاه از این موضع خود عقب‌نشینی نکرد.

انتهای پیام
captcha