مسابقه «فجر آسمانی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3876868
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

مسابقه «فجر آسمانی» در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از برگزاری مسابقه «فجر آسمانی» با محوریت حفظ سوره فجر به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

مسابقه «فجر آسمانی» در یزد برگزار می‌شودمحمدحسین کاظمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری مسابقه «فجر آسمانی» در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مسابقه قرآنی حفظ سوره مبارکه فجر به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت شهید سلیمانی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقه ویژه رده سنی زیر ۷سال  و ۷سال تا ۱۲سال همراه با اعطای جوایز ارزنده و کمک هزینه سفر زیارتی در شهرستان یزد اجرایی می‌شود.

کاظمی زمان برگزاری آزمون شفاهی این مسابقه را ۱۷ الی۲۱ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل دفتر امور قرآنی آستان مقدس امامزاده سید نصرالله(ع) یزد اعلام کرد و گفت: اختتامیه این مسابقه روز دوشنبه، ۲۱بهمن ساعت۱۹ برگزار و از برترین‌ها تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال مسابقه در شبکه‌های مجازی به آدرس Fajr_Asemani@ مراجعه کنند.

مسابقه «فجر آسمانی» در یزد برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha