حضور در انتخابات باعث ادای دین به خانواده شهدا می‌شود
کد خبر: 3877655
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

حضور در انتخابات باعث ادای دین به خانواده شهدا می‌شود

امام جمعه یزد گفت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شرایط حساس وظیفه‌ای همگانی است و ما باید با حضور پرشور در انتخابات دین خود به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را ادا و دشمنان اسلام را مأیوس کنیم.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد 20 بهمن به همراه جمعی از مسئولان استان با حضور در منزل شهیدان بستانی، تقوی و طالبی، از صبر و استقامت خانواده آنان تجلیل کرد.

آیت‌الله ناصری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: خانواده شهدا ذخیره انقلاب اسلامی هستند و ما باید قدر این ذخایر معنوی را بدانیم.

امام‌ جمعه یزد افزود: روحیه انقلابی و ایستادگی و مقاومت را به‌خوبی می‌توان در خانواده‌های شهدا مشاهده کرد و با وجود تقدیم دو یا سه شهید و بعضاً تقدیم تنها فرزند خود همچنان استوار ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: وظیفه ما در این برهه زمان این است که با احساس مسئولیت در برابر خانواده‌های شهدا، در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

ناصری با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات گفت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شرایط حساس وظیفه‌ای همگانی است و ما باید با حضور پرشور در انتخابات دین خود به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را ادا و دشمنان اسلام را مأیوس کنیم.

یادآور می‌شود در این برنامه 52 گروه متشکل از مسئولان و مدیران استان با خانواده معظم شهدا دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

انتهای پیام
captcha