خروش «نسل پنجمی‌های انقلاب» در یزد
کد خبر: 3878040
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

خروش «نسل پنجمی‌های انقلاب» در یزد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از اجرای ویژه برنامه تجمع «نسل پنجمی‌های انقلاب» همزمان با راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در یزد خبر داد.

خروش شکاظمی رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد نسل پنجمی‌های انقلاب» در یزدمحمدحسین کاظمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: ویژه برنامه تجمع نسل پنجمی‌های انقلاب به همت این اداره همزمان با راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی غرفه‌های کودک، رنگ آمیزی، نقاشی روی صورت، اجرای گروه میرمهنا با حضور عمو روحانی از جمله برنامه‌های این تجمع است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به ساعت برگزاری این تجمع، ادامه داد: تجمع نسل پنجمی‌های انقلاب ساعت ۹ صبح در آستان مقدس امامزاده شاهزاده فاضل یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید، در واقع در این روز سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن شد و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

انتهای پیام
captcha