انتخابات به رخ کشیدن قدرت کشور به دشمنان است
کد خبر: 3880258
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

انتخابات به رخ کشیدن قدرت کشور به دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات قدرت خود را به رخ دشمنان می‌کشند، گفت: آمریکا از اسلام و انقلاب ایران و حضور مردم در صحنه هراس دارد.

حضور در انتخابات به رخ کشیدن قدرت ملت ایران به دشمنان استبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز، 2 اسفندماه پس از انداختن رأی خود به صندوق در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، برنامه‌های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی خواهد کرد.

وی ادامه داد: هرچه استقامت و مقاومت انقلاب و پیشرفت کشور بیشتر شود، کشور ما بیشتر به دنبال حفظ عزت و استقلال است و دشمنی استکبار بیشتر خواهد شد.

آیت‌الله ناصری افزود: ایران اسلامی اگر بخواهد روی پای خود بایستد و در مقابل استکبار جهانی شخصیت خود را حفظ کند و جیره‌خوار استکبار نباشد باید قدرت خود را به رخ دشمنان بکشد.

وی افزود: ملت ما دیگر دوست ندارد جیره‌خوار و فرمانبر آمریکا و انگلیس باشد و می‌خواهد بنده خدا باشد و در صراط مستقیم حرکت کند، ملت ما همواره صبورانه در این مسیر قدم برداشته و دشمنان نیز دائم فشار خود را افزایش داده‌اند زیرا آنها نمی‌خواهند کشور ما رشد کند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن هر اقدامی که منجر به توقف ایران اسلامی شود به کار بست اما ملت ایران با صبوری این مسیر را پشت سرگذاشتند گفت: حضور در انتخابات مسئله‌ای عادی نیست بلکه مسئله پیشرفت کشور است.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات سبب تقویت دین، انقلاب، نظام و اسلام است و حضور ما در صحنه در ارتباط با حق خودمان برای دخالت در سرنوشت کشور بوده و باید در این حرکت حضور داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تاکید کرد: واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات حضور یابند تا دین خود را ادا کرده باشند و امیدواریم افرادی هم که انتخاب می‌شوند به دین خود ادا کرده و دلسوز مردم، انقلاب و یاور رهبری باشند.

انتهای پیام
captcha