ارسال کمک‌های نیکوکاران یزدی به سیل‌زدگان سیستانی
کد خبر: 3881142
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

ارسال کمک‌های نیکوکاران یزدی به سیل‌زدگان سیستانی

محموله کمک‌های نیکوکاران یزدی به ارزش ۳۱۰ میلیون تومان از سوی هلال‌احمر و چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد استان یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

ارسال کمک‌های نیکوکاران یزدی به سیل‌زدگان سیستانیمحمد زارع‌سروی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، اظهار کرد: محموله کمک‌های مردم استان یزد به ارزش 310 میلیون تومان برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی ادامه داد: اقلام ارسالی شامل بخاری برقی، پتو، کفش، کنسروجات، برنج، روغن، خرما، پودر لباسشویی، ماکارانی، نان خشک، حبوبات و ... بود که با همکاری معاونت داوطلبان و معاونت امداد و نجات استان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

زارع سروی بیان کرد: این جمعیت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای یاری‌رساندن دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی به سیل‌زدگان و جلوگیری از خسارت‌های بیشتر، تاکنون کمک‌هایی را برای هموطنان خود در سیستان و بلوچستان ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه مردم یزد در صحنه‌های مختلف پیشتاز بوده و در کمک به هموطنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند ضمن قدردانی از حس نوع دوستی و همراهی مردم استان تصریح کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

همچنین محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد نیز در این خصوص گفت: کمک‌های مردم نیکوکار استان یزد به‌وسیله چهار کامیون به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی افزود: این کمک‌ها درمجموع چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که ۲۵۰ میلیون تومان آن به‌صورت نقدی و مابقی شامل فرش و زیرانداز، پتو، کالای ضروری منزل، کفش، البسه، مواد شوینده و اقلام بهداشتی است.

شجاعان یادآور شد: کد دستوری (ussd) #۵*۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۹۳۱ نزد بانک ملی برای پرداخت کمک‌های نقدی به‌صورت غیرحضوری برای سیل‌زدگان در نظر گرفته‌شده است و مردم نیکوکار می‌توانند همچنان کمک‌های اهدایی خود را از این طریق پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha