هیئت‌های مذهبی عامل تقویت سرمایه اجتماعی هستند
کد خبر: 3881712
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

هیئت‌های مذهبی عامل تقویت سرمایه اجتماعی هستند

استاندار یزد با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در ایجاد همگرایی در جامعه گفت: هیئت‌های مذهبی تقویت‌کننده سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در سطح جامعه هستند.

هیات‌های مذهبی؛ عامل تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومیبه گزارش ایکنا از یزد، محمد علی طالبی، استاندار یزد 7 اسفندماه در نشست مشترک با سرپرستان و پیر غلامان هیئت‌های مذهبی استان که در محل حسینیه مکتب امام برگزار شد، با بیان اینکه در اکثر جلسات هیئت‌های مذهبی استان شرکت کرده‌ایم اظهار کرد: ارتباط و تعامل با هیئت‌های مذهبی را برای جامعه مثبت و سازنده می‌دانیم و حرکت در این مسیر جزو افتخارات ما است.

استاندار یزد با بیان اینکه همواره شنونده نکات و موضوعات مطرح شده از سوی هیئت‌های مذهبی هستیم افزود: همواره در صدد هستیم از این نظرها برای اداره بهتر استان استفاده کنیم.

طالبی با تشکر از اقدامات و تعاملات انجام شده از سوی هیئت‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف عنوان کرد: مشارکت در برگزاری همایش پیرغلامان و تشویق مردم برای حضور در انتخابات از جمله برخی اقداماتی است که از سوی هیئت‌های مذهبی انجام شده است.

وی با اشاره به حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی در این جلسه و ارائه نکات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس عنوان کرد: پیگیری مستمر دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام
captcha